15 Ağustos 2008 Cuma

Kuduz virüsü!

Kuduz
Kuduz, merkezi sinir sistemini ağır şekilde tutan bir zoonoz (insanlara hayvanlardan geçen hastalık).

Bugün bile insanlarda ölüme sebep olmaktadır. Etkeni, Rhabdoviruslar grubundan bir RNA'lı virüstür. Kuduz hayvanlarının salyasında bulunur ve genellikle ısırma suretiyle bulaşır.Ölüm özellikle solunum felci ile olur.




Optimizasyon;
kuduz, kuduz izle, kuduz video, korkunç kuduz görüntüleri, kuduz insan izle, kuduz videoları, kuduzlar seyret, kuduz çocuk videosu, izlesene, kuduz olmuş çocuk vidyosu, kuduz virüsü, virüs, virüsler

9 yorum:

Anonymous dedi ki...

seyrederken kahroldum.gerçek olduğuna inanmak istemiyorum.inşallah kurtulmuştur.akibetini çok merak ettim.çocuğun sonunu bilen lütfen yazsın.

Anonymous dedi ki...

bende sonunu merak ettim,Allah ins böyle acili ölümler tattirmasin hayirli ölümler nasip etsin.cocuk göz göre göre gidiyor ya sanirim erken teshis oolmadigi icin bu hale geldi,belliki sesten havadan korkuyor,bilmiyoruzki acaba nasil bir duygu icerisindee :(

Anonymous dedi ki...

yavrum benim içim parcalandı..rabbim böyle şeyleri tüm cocuklardan uzak tutsun inşallah...

ClubberS_ENjoY dedi ki...

Oy benim kuzuuum inşaLLah iyiLeşmiştir ya yazık :(

Anonymous dedi ki...

Gerçektende bu yaşta bu duruma gecmesine cok uzuldum ama şuda gercekki bu cocuk bu durumdayken biraz daha yardım edebilirlerdi

Anonymous dedi ki...

gerçekten zor bir durum. çünkü kuduzun bu evresinden sonra tedavisi mümkün değil. sonuç ölüm. fakat ne olursa olsun en azından uyutucu bir iğne yada sakinleştirici yapılabilir ki çocuk daha az acı çeksin.

sema dedi ki...

içim parçalandı ya canım nasıl acı çekiyo inş iyileşmiştir allahım hiç bir insanı bu duruma düşürmesin inş düşenlerinde canını hemen alsın daha fazla acı çekmesin

Anonymous dedi ki...

AYY ICIM PARCALANDI YA NE BICIM BISI YHAA:(

Anonymous dedi ki...

eet bu cocugun akıbetını ben bılıorum arastırdım albenıa da oluyo bu olay bu cocuk son an bır mudaheleyle kurtuluor ve su anda benım akıbetım altında eet evlatlık edındım